Ohita makeiset vähentääksesi kaloreita ja laihduttaaksesi

Makeisten väliin jättäminen tai niiden poistaminen ruokavaliosta on varma tapa vähentää kaloreita ja laihtua. Karkkien tai muiden makeisten kalorit lisääntyvät nopeasti ja voivat aiheuttaa massiivisen painonnousun. Meillä kaikilla on ajoittain makeanhampaiden himo, ja se on OK! Temppu on olla tekemättä tavaksi näistä himoista. Helpommin sanottu kuin tehty, eikö! Yritä tehdä tämä, jos sinulla on makeisia päivittäin, yritä vähentää syöntiä joka toinen päivä alussa. Kun onnistut, siirry joka kolmanteen päivään ja niin edelleen.

Vältä kaloripitoisia juomia vähentääksesi kaloreita ja laihduttaaksesi

Miksi juoda 200-500 kaloria, kun voit juoda vettä ja on 0? Tämä ei ole älykkäämpi tapa vähentää päivittäisiä kaloreita. Jos juot tällä hetkellä paljon sokeripitoisia juomia, niiden poistaminen ruokavaliosta auttaa sinua laihdutusmatkallasi. Vaikka luulet, että et voi leikata niitä kokonaan pois, yritä vähentää päivittäistä/viikoittaista kulutusta ainakin.

Vähennä kaloreita vähentämällä lautasen kokoa

Kun seuraavan kerran menet ulos, yritä tilata pienempiä annoksia! Jätä ylimääräinen liha tai jotain ylimääräistä ateriallasi väliin. Kokeile korvata kaloreita sisältävät pääruoat terveellisellä alkupalalla tai kahdella. Kun hankit jotain pientä, varmistat, että et päädy henkilöön, joka ei tilaa mitään, ja voit silti nauttia ulkona syömässä käymisen sosiaalisesta näkökulmasta!

Juo lasillinen vettä ennen jokaista ateriaa

Vesilasillisen juominen on siistein temppu vähentää kaloreita ja laihduttaa. Kehosi luulee joskus nälkää janoksi. Vaikka luulet olevasi nälkäinen, saatat olla janoinen. Vettälasillisen juominen ennen syömistä täyttää sinut, saa sinut syömään vähemmän, mutta myös vähentää tai eliminoi sitä väärennettyä nälkää, jota olet ehkä tuntenut. Toisin sanoen Pysy nesteytyksessä! koska se auttaa vähentämään kaloreita.

Aterian valmistus keinona vähentää kaloreita ja laihduttaa

Koko viikon aterioiden valmistaminen auttaa sinua vähentämään kaloreita, koska tiedät tarkasti, mitä syöt. Hyvin harkitun suunnitelman avulla voit helposti seurata kuluttamasi kalorit koko päivän ajan. Ehdota aterioiden ajoittamista siten, että et ole koskaan nälkäinen, koska se estää sinua syömästä liikaa. Yritä erottaa valmistamasi ateriat, jotta et kyllästy niihin nopeasti. Tylsyys on valtava ongelma monissa aterioiden valmistusideoissa, koska ihmiset ärsyyntyvät aterioistaan ja saavat todennäköisemmin tuon pizzapalan alakerrassa.

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.